Kırşehir'de, Aşık Paşa Kütüphanesi ve Ahi Evran Halk Kütüphanesi personelinin katılımıyla düzenlenen ''Hizmet İçi Eğitim'' programı, 03 - 21 Şubat 2025 tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. Program, göreve yeni başlayan Kırşehir İl Halk Kütüphanesi ve Boztepe İlçe Halk Kütüphanesi personeline de yönelik olarak tasarlandı. Eğitimde, kütüphanelerdeki hizmet kalitesinin arttırılması amacıyla çeşitli konular ele alınarak görevli personeller bilgilendirildi.
HALKLA İLİŞKİLER KONUSUNDA DERİNLEŞTİLER
Programın altıncı gününde, katılımcılar ''Halkla İlişkiler'' konusuna odaklandılar. Kırşehir Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü'nden Uzm. Psikolojik Danışman Gazanfer Kürşat Pehlivan, eğitimde katılımcılara halkla ilişkilerde etkin iletişim ve müşteri memnuniyetinin önemi hakkında bilgilendirme yaptı. Eğitimin amacı, kütüphane personelinin halkla daha etkili iletişim kurabilmesini sağlamak ve hizmetlerdeki verimliliği artırmak oldu.
EĞİTİMİN KIRŞEHİR İÇİN ÖNEMİ
Kırşehir’deki kütüphane personeline yönelik verilen eğitimler, şehirdeki kültürel ve eğitimsel gelişimin bir parçası olarak önemli bir yer tutuyor. Katılımcılar, eğitim sonunda halkla ilişkiler becerilerini geliştirerek, kütüphanelerinde daha kaliteli hizmet sunmak için gerek çalışmalarında olsun gerekse eğitimlerinde olsun hassasiyet ile yaklaşıp kütüphanelerde hizmet kalitesi artırılmaya devam ediyor.