Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi’ne büyük ödenek! Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi’ne büyük ödenek!

Kaman Belediyesi, vatandaşlardan gelen talepleri daha hızlı bir şekilde takip edebilmek ve sorunları süratle çözebilmek için yenilikçi bir adım attı. Belediye, halkla olan iletişimini güçlendirmek ve yönetim anlayışını daha da insan odaklı hale getirmek için WhatsApp İstek Hattı'nı hayata geçirdi. WhatsApp İstek Hattı sayesinde, Kaman Belediyesi'ne ulaşmak isteyen vatandaşlar, artık her türlü görüş, öneri ve şikayetlerini 7 gün 24 saat boyunca kolayca iletebilecek. İsteklerini fotoğraf, video veya yazılı olarak aktarabilecek olan vatandaşlar, bu sayede sorunlarının daha hızlı çözümlenmesini sağlayabilecek.

İNSAN ODAKLI BELEDİYECİLİK

Kaman Belediye Başkanı Emre Demirci; "Kaman Belediyesi olarak, halka dokunan ve insan odaklı bir belediyecilik anlayışıyla hayata geçirdiğimiz WhatsApp İstek Hattı ile artık sizlere daha da yakın. Hizmetinize sunduğumuz “WhatsApp istek Hattı” uygulamamız ile 7 gün 24 saat her türlü görüş, öneri ve şikayetlerinizi bizlere iletebilirsiniz. Talep ve şikayetlerinizi, fotoğraf, video yada yazı olarak aktarabileceğiniz WhatsApp İstek Hattımız, sorunlarınızın çözümü ve talepleriniz yerine getirilmesi adına ilgili birimlere ve yetkililere anında ulaştırılıyor.
Halk ile iç içe bir yönetim sergileme gaye ve maksadıyla siz değerli vatandaşlarımızla olan iletişimin ve etkileşimin güçlendirilmesi için teknolojinin tüm imkanlarından ve çağın gerekliliklerinden faydalanmaya devam edeceğiz."

TEKNOLOJİ İLE GÜÇLENEN YÖNETİM

Belediye, teknolojinin tüm imkanlarından yararlanarak halk ile iç içe bir yönetim anlayışını benimsiyor. WhatsApp İstek Hattı, bu anlayışın bir parçası olarak, vatandaşların yaşadıkları sorunlara pratik çözümler sunmayı ve onların sesini daha etkin bir şekilde duymayı hedefliyor. Vatandaşlar 0 552 962 55 40 numaralı WhatsApp hattına şikayet ve taleplerini iletebilecek. 

Muhabir: Aynur Bayrak