Türkiye'den Haberler

Kısa filmde kadının gücüne dikkat çekildi

Teknoloji markası TECNO, Dünya Kadınlar Günü öncesinde ’Don’t Stop Loving’ isimli marka filminde, Türkiye’de kadının gücüne vurgu yaptığını duyurdu.

TECNO, Türk kadınlarının gücüne, dayanıklılığına ve etkisine bir övgü olarak, bugün 8 dakikalık ’Don’t Stop Loving’ marka filmini tanıttı. Dünya Kadınlar Günü ile aynı zamanda Türkiye’de yayınlanan bu etkileyici sinematik film, üç Türk kadınının güçlü yolculuğuna odaklanıyor. Filmde bu kadınların zorluklar karşısında sergiledikleri hayat tutkuları ve dayanıklılıkları ele alınıyor. Film, modern Türk insanının sevgiyi kucaklamasına ve sevginin getirdiği olumlu değişikliklere odaklanıyor.

TECNO CMO’su Laury Bai, " Don’t Stop Loving kısa filmi, TECNO’nun Türk tüketicilerle anlamlı bağlar kurma ve Türk toplumundaki değişen trendlere derinlemesine hakim olma taahhüdünü yansıtıyor. Kadınların kamusal yaşamın çeşitli alanlarında artan katılımı ve karar alma süreçlerindeki artan etkileri gibi toplumda yeni trendlere dair derinlemesine iç görülerle, TECNO kadınların gücünü vurguluyor ve onların toplumsal gelişmeyi ve değerleri şekillendirmedeki kilit rolünü öne çıkarıyor" dedi.

Kısa film, üç Türk kadınının hikâyesi üzerinden sevgi ve kadın gücünün farklı yönlerini ele alıyor. Voleybolcu olan Aylin, babasının ilk tereddütlerine rağmen voleybol hayallerinin peşinden cesurca yürüyor ve nesilleri aşan ailevi sevginin dönüştürücü gücüne şahit oluyor. Benzer şekilde mobil bir sağlık personeli olan Saliha, hak ettiği saygıyı kazanmak için toplumsal önyargıların üstesinden geliyor ve topluluklar arasında dirençliliği ve olumlu etkiyi artırmada sevginin gücünü deneyimliyor. Son olarak, Merve, bir mimar ve anne olarak, iş gücüne geri dönmek için stereotipleri reddederken, kadınların alandaki vizyonunu paylaşan iş topluluğundan destek buluyor. Kadın bakış açısıyla anlatılan bu özgün anlatılar, aileler, topluluklar ve bireyler arasındaki sevginin çok yönlü doğasını yansıtıyor.