Kırşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre, Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü için vatandaşların ulaşabileceği yeni irtibat numarası 153 çağrı merkezi olarak belirlendi. Bu değişiklik, vatandaşlara daha hızlı ve etkili hizmet sunmak için gerçekleştirilirken gelen çağrılara daha hızlı ulaşılması için çalışmalar devam ediyor.Belediyeden yapılan açıklamada, iletişim numarasının değiştirilmesinin, vatandaşların ulaşım hizmetleriyle ilgili taleplerine daha hızlı yanıt verebilmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla yapıldığı belirtildi.Yeni numara ile birlikte, vatandaşların ulaşım hizmetleri ile ilgili her türlü talep ve şikayetlerini 153 çağrı merkezine iletebilecekleri vurgulandı.
Kırşehir Belediyesi'nin iletişim numarası değişti
Kırşehir Belediyesi, vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak amacıyla Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü'nün iletişim numarasını değiştirdiğini duyurdu.
Bunlar da ilginizi çekebilir