Kırşehir Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü organizasyonunda Neşet Ertaş Kültür ve Sanat Merkezinde gerçekleştirilen CİMER Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısında konuşan Kırşehir Valisi H. Mete Buhara, “Kırşehir olarak CİMER’deki her başvuruyu çok önemsemekteyiz. İnsanların en önemli özelliklerinden bir tanesi de anlaşmak, kendini ifade etmek için karşı tarafla iletişim kurmasıdır. Nitekim kişilerin fikirlerini, şikayetlerini, önerilerini rahatça ifade edebilmesi demokrasinin olmazsa olmazıdır. İşte bu anlamda dünyada öncü devletlerden bir tanesiyiz. Devlet ve millet ayrılmaz iki parçadır.

               Eğer varsa vatandaşlarımız tarafından iletilen sorunları ortadan kaldırma, ihtiyaçlarını giderme konusunda vatandaşlarımızın şikâyet, talep ve önerilerini paylaştığı CİMER çok önemli bir iletişim mekanizmasıdır. Şeffaf devletin, vatandaşı önemseyen devletin gereği olarak kamu görevlisi vatandaşlarımıza karşı her zaman güler yüzle davranmalıdır. Esas olan insandır. Yunus Emre’nin dediği gibi, ‘Yetmiş iki millete bir göz ile bakmayan halka müderris olsa hakikatte âsîdür.’ Dolayısıyla tevazu sahibi olacağız, samimi olacağız, işimizi önemseyeceğiz. Ahi kenti Kırşehir olarak şu anda CİMER memnuniyet araştırmasında ülkemiz genelinde çok iyi yerdeyiz. CİMER başvurularında vatandaş memnuniyeti puanlamasında Türkiye’de 7. sıraya yükselmemizde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımızı tebrik ediyorum. Bu başarımızın artarak devam etmesini temenni ediyor, eğitim toplantısının faydalı olacağına inanıyorum.” dedi.

Acı haberi alan sevenleri yıkıldı Acı haberi alan sevenleri yıkıldı

                  İletişim Başkanlığı Kayseri Bölge Müdürü Yahya Tekin de, CİMER ile ilgili teknik bilgiler verdiği konuşmasında vatandaşların şikayet, talep görüş ve önerilerinin hızlıca işleme alınıp, değerlendirilip sonuçlandırılması amacıyla vatandaş odaklı görev yapan, yeni iletişim teknolojilerinin kullanıldığı CİMER sistemini anlatarak, “Türkiye genelinde uygulamada birlikteliğin sağlanması amacıyla sisteme yeni tanımlanan personelleri bilgilendirip, var olan personelinde bilgilerini güncelleyerek sistemin daha etkin ve başarılı kullanılmasını sağlamak ve var olan vatandaş memnuniyetini daha da arttırmayı hedeflemekteyiz.” sözlerine yer verdi. Toplantı, CİMER koordinatör ve eğitmenleri tarafından verilen eğitim seminerleri ile devam etti. ( HABER MERKEZİ)

Kırşehir haberlerini, Kırşehir'den güncel son dakika gelişmelerini vermeye devam ediyoruz...

Muhabir: Haber Merkezi