Ahi Evran Üniversitesi Kalite Koordinatörlüğü tarafından, 5.5 Paydaş İlişkileri Yönetimi ana süreci doğrultusunda gerçekleştirilen " 2024 Yılı Öğrenci Memnuniyet Anketi" sonuçları açıklandı. Anket sonuçlarına göre, Eğitim Fakültesi'ndeki öğrenci memnuniyet düzeyi 3,36'lık bir ortalamayla, Ahi Evran Üniversitesi genelindeki memnuniyet oranıyla aynı seviyede belirlendi.2024 Yılı Öğrenci Memnuniyet Anketine, Eğitim Fakültesi'nden toplam 1431 öğrenci katıldı. Geçen yıla göre katılım oranının arttığı bu ankette, öğrencilerin çeşitli konulardaki memnuniyet düzeyleri ölçüldü.
Ankette, dört bölüm düzeyinde toplam altı boyut açısından açıklanan sonuçlar, Eğitim Fakültesi web sayfasında "memnuniyet raporları" sekmesine eklendi. Bu boyutlar, eğitim kalitesi, akademik destek, kampüs olanakları, idari hizmetler, sosyal faaliyetler ve genel memnuniyet olarak belirlendi. Öğrenciler, her bir boyut için değerlendirmelerde bulundu ve sonuçlar detaylı bir şekilde raporlandı.Anket sonuçları, yıllara göre karşılaştırmalı olarak da incelendi. Bu karşılaştırmalar, üniversitenin öğrenci memnuniyeti konusundaki performansının zaman içindeki bir çok değişimi gösterdi.
2024 yılında gerçekleştirilen memnuniyet anketinde sonuçlar, altı boyut üzerinden açıklandı. Buna göre Eğitim Fakültesi geçen yıl olduğu gibi, 3,52 memnuniyet oranıyla 3. boyut olan "Eğitim öğretimin izleme ve değerlendirme sürecinden memnuniyet" boyutunda en yüksek memnuniyet oranına sahip olmuştur. 3,08 memnuniyet oranıyla 5. boyut olan "Sosyal ve kültürel faaliyetlerden memnuniyet" boyutunda ise boyutlar arasında en düşük memnuniyet oranına sahip oldu. Bölümler bazında bakıldığında 3,46 memnuniyet ortalamasıyla "Eğitim Bilimleri Bölümü" ve 3,41 memnuniyet ortalamasıyla "Temel Eğitim Bölümü" en yüksek memnuniyet oranına sahip bölümleri oldu. Aynı zamanda, üniversite geneli öğrenci memnuniyet düzeyi ortalamasıyla kıyaslandığında, iki bölümden üniversite genel ortamasında fazla, iki bölümü ise üniversite genel ortalamasından düşük öğrenci memnuniyet oranına sahip olduğu görüldü.